Subject: Ohtlikud kemikaalid jäätmekäitluses
From: Hanna-Liisa Pärnik-Pernik <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 08:11:08 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Soovin selgitada teie materjalides 8. jaos toodud nõudeid ohtlike jäätmete
kohta “Ohtlike jäätmete üleandmise-vastuvõtmise kohta peab jäätmekäitleja
koostama ohtlike jäätmete saatekirja. Samuti tuleb fikseerida ohtliku
kemikaali jäätmetena jäätmekäitlusse üleandmise aeg ja kogus.” .
<https://www.rescue.ee/files/Materjalid/2023-12-19-kemikaalide-kaitlemine-
ja-hoiukohad.pdf?ab6d9cb0fc>
https://www.rescue.ee/files/Materjalid/2023-12-19-kemikaalide-kaitlemine-j
a-hoiukohad.pdf?ab6d9cb0fc

Kas iga tühja kemikaalianuma kohta, mis visatakse vastavasse
konteinerisse, tuleb koostada eraldi saatedokument, milles on toodud kõik
konteineri sisu üksikasjad, või piisab, kui saatekirjas märgitakse ainult
ohtlike kemikaalide konteineri kogukaal ja üleandmise aeg?

Parimate soovidega/Best regards

Hanna-Liisa Pärnik-Pernik

Kvaliteediassistent/ Quality Assistant

Plastone OÜ

Taevakivi 3/5, Tallinn 13619, Estonia

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.plastone.com/> www.plastone.com